sobota, 20 lipca 2013

Recenzja Goodbye Damage!

Cześć!
Nadszedł dzień na podsumowanie i recenzje linii kosmetyków Garnier Goodbye Damage.

Wcześniejsze dwa posty: 1 i 2.

W skład linii Goddbye Damage wchodzą : szampon, odżywka, serum, maska i expresowa kuracja.



Jak pisałam w pierwszym poście bardzo lubię katować moje włosy wszelkimi zabiegami takimi jak częste farbowanie i rozjaśnianie, suszenie suszarką ale za to bardzo sporadycznie prostuje włosy lub je kręcę.
Na samym początku testowania moje włosy były przesuszone, matowe a końcówki były napuszone i troszkę "sianowate".

Myje włosy bardzo często, zazwyczaj codziennie a czasem co 2 dzień.
Co do szamponu to używam już drugiej buteleczki więc moja recenzja będzie bardzo obiektywna.

Zacznę od opisu składu kosmetyków.

Cała linia oparta jest głównie na dwóch składnikach aktywnych:

  • olejek z owoców amlii - znany jest z właściwości regenerujących i wzmacniających włókno włosa. Amla zapobiega rozdwajaniu się końcówek, odbudowuje najbardziej zniszczone pasma i przywraca włosom siłę i blask.
  • keraphyll - to pochodna białek roślinnych zawierających małe molekuły, które wnikają w głąb włókna włosowego i wzmacniają je od środka, oraz większe molekuły które otulają i wygładzają jego powierzchnię. Kompleks keraphyll działa na sam rdzeń włókna włosowego a także pokrywa powierzchnię włosa ochronną warstwą, by naprawić ubytki i inne uszkodzenia.
W składzie kosmetyków znajduje się też kilka innych składników aktywnych :
  • ekstrakt z zielonej herbaty ( działa przeciwrodnikowo, bakteriobójczo, ściągająca a także normalizuje wydzielanie sebum)
  • wyciąg z trawy trzciny cukrowej ( nawilża i odżywia skórę i włosy)
  • ekstrakt z jabłka ( sprzyja rekonstrukcji włosów)
  • witamina B6 ( wpływa na poprawność wzrostu włosów)
  • witamina B3 ( stymuluje wzrost włosów)
  • ekstrakt ze skórki cytryny ( działa antyseptycznie, odświeża, reguluje wydzielanie sebum)
A teraz już coś więcej o każdym z kosmetyków.

Zacznę od szamponu wzmacniającego do włosów bardzo zniszczonych z rozdwojonymi końcówkami.


Opis producenta:
Szampon wzmacniający o zniewalającym zapachu i kremowej konsystencji, która błyskawicznie zmienia się w przyjemną pianę.
Całkowicie nowa formuła wzbogacona została o Keraphyll i olejek z owoców amli. Jej sekretem jest podwójne działanie: wzmocnienie włosa od wewnątrz i uszczelnienie włosów od zewnątrz. Dzięki temu włosy są wzmocnione od środka oraz lśniące i gładkie na całej długości.
   - Od wewnątrz: aktywny koncentrat z owoców wnika w głąb zniszczonych włosów, by wypełnić ich ubytki. Włosy są wzmocnione od środka.
   
   - Od zewnątrz: formuła uszczelnia włosy, które stają się lśniące i gładkie na całej długości.

10x mocniejsze włosy, 4x mniej rozdwojonych końcówek

Moja opinia:
Trudno pominąć fakt, że szampon pachnie bardzo ładnie, świeżo i cytrusowo. Bardzo ładnie się pieni, wystarczy mała ilość do umycia całej głowy.Nie przetłuszcza włosów, odżywia je i przede wszystkim bardzo dobrze oczyszcza. Używam już drugiej buteleczki i to chyba świadczy, że zostanę przy szamponie na dłużej. :)

Kolejny kosmetyk to odżywka wzmacniająca.


Opis producenta:
Odżywka wzmacniająca to wyjątkowe połączenie dwóch składników: Keraphyllu i olejku z owoców amli. Wzmacnia regenerację włosów po użyciu szamponu. Ma bogatą, kremową formułę.
Po umyciu włosów szamponem nałóż odżywkę na całą ich długość i po kilku chwilach spłucz, by włosy stały się mocniejsze od nasadyaż po same końce.
10x mocniejsze włosy, 4x mniej rozdwojonych końcówek

Moja opinia:
Odżywka jest świetna, w żadnym stopniu nie przetłuszcza włosów nawet położona na cale włosy choć ja nigdy nie ryzykuje i nakładam ją od połowy ich długości aż po sam końce. Nigdy jej nie żałowałam i zawsze aplikuje dużą ilość. włosy po zmyciu są super gładkie, świetnie się rozczesują. Przy odżywce również zostanę na dłużej. :)

Kolejny kosmetyk to maska głęboko odbudowująca.

Opis producenta:
RAZ W TYGODNIU UŻYJ MASKI LUB EKSPRESOWEJ KURACJI PO SZAMPONIE
Włosy każdej z kobiet zasługują na chwilę głęboko odbudowującej pielęgnacji. Można połączyć ją z chwilą przyjemności stosując niezwykle bogatą maskę o konsystencji gęstego kremu, która otula każde włókno włosów, by dogłębnie je odbudować i wzmocnić.
Wystarczy ją delikatnie wmasować w umyte i osuszone
ręcznikiem włosy, pozostawić na 3 min, a następnie spłukać by cieszyć się włosami miękkimi i pełnymi blasku z wyraźnie zmniejszoną liczbą rozdwojonych końcówek!*

Moja opinia:
Wcześniej używałam maski 2,3 razy w tygodniu ale stwierdziłam, że to za często i teraz stosuje ją zgodnie z instrukcją raz w tygodniu zastępczo z expresową kuracją. Robię dokładnie tak jak w instrukcji.
Nakładam większa ilość na całe włosy i delikatnie masuje, pozostawiam na 3 minuty i spłukuje zawsze letnią wodą, która zamyka łuski włosów dzięki czemu bardziej błyszczą i wyglądają zdrowiej.
Przy masce również zostanę na dłużej.

Te 3 kosmetyki zdecydowanie są moimi ulubieńcami z całej linii.

Dwa kolejne mniej przypadły mi do gustu.

Ekspresowa kuracja.


Opis producenta:
RAZ W TYGODNIU UŻYJ MASKI LUB EKSPRESOWEJ KURACJI PO SZAMPONIE
Od pierwszego zastosowania ta bardzo intensywna formuła, wzbogacona o Keraphyll i olejek z owoców amli wzmacnia włosy i uzupełnia ubytki.
Gdy pośpiech nie pozwala na pozostawienie tradycyjnej odżywki na kilka chwil na włosach, nie musisz rezygnować z zaawansowanej pielęgnacji. Ekspresowa Kuracja to moc maski i lekkość odżywki w żelowo-kremowej formule, która działa na zniszczone włosy od momentu nałożenia.
Wystarczy ją nałożyć na całą długość wilgotnych, umytych szamponem włosów, a następnie od razu spłukać. Efekt jest natychmiastowy: włosy są wzmocnione, a ich ubytki uzupełnione. Ekspresowa regeneracja i niezwykła miękkość.*

Moja opinia:
Może robiłam coś źle, dawałam maski za dużo lub niedokładnie spłukiwałam ale niestety lubi przetłuścić włosy.Fajnie odżywia, włosy są miękkie, gładsze ale chyba nie nadaje się do moich dość tłustych włosów. Może do bardzo suchych sprawdzi się idealnie ale ja zdecydowanie stawiam na maskę. :)

Ostatni produkt to serum na końcówki.


Opis producenta:
UŻYWAJ CODZIENNIE! NAJBARDZIEJ EFEKTYWNE Z SZAMPONEM I ODŻYWKĄ.
Serum o zaawansowanej formule wzbogaconej w olejek z owoców amli działa na rozdwojone końcówki jak opatrunek: scala je zapobiegając dalszemu rozdwajaniu.
Zyskasz równomiernie wygładzone od nasady aż po końce,
lśniące włosy i 77% mniej rozdwojonych końcówek.

Moja opinia:
Używam serum po każdym myciu na same końcówki. Wcześniej wyciskałam 2 kropelki i było to zdecydowanie za dużo, końcówki są przetłuszczone i nie miłe w dotyku. Przy jednej kropli efekt jest o wiele fajniejszy i delikatniejszy. Końcówki są mniej przesuszone ale czy naprawdę jest ich mniej ? Trudno stwierdzić.
Musiałabym codziennie liczyć rozdwojone końcówki. :P
Zresztą oceńcie same po zdjęciach przed i po. 

Ogólne wrażenia po używaniu całej linii.
Pierwsze co zauważyłam to fakt, że włosy, które rosną mi dość szybko przyspieszyły jeszcze dwa razy. 
Farbowałam odrosty dokładnie 14 lipca a już mam 1 cm odrost do tego mnóstwo tzw. baby hair. Z opisu wynika że zawdzięczam to witaminie B3. Włosy nie są już takie suche, zdecydowanie bardziej nawilżone, mniej się puszą, są odżywione i o wiele bardziej błyszczące. Końcówki napewno są do podcięcia bo to normalne ale zetnę zdecydowanie mniej niż przed kuracją. :)

W 100 % mogę polecić całą linię! Jak na kosmetyki typowo drogeryjne i o niskich cenach to spisuje się na medal!

A teraz moje włosy przed i po!

Przed kuracją:


Po 8 dniach: 


Po 25 dniach:




Ocenę końcową zostawiam Wam! :)



DenyRosse.


8 komentarzy:

  1. ja to az buzię rozdziawiłam ze dziwienia. dzięki temu postowi zostaję, zdecydowanie. ja mam włosy za pupę, zdrowe, gęste, mocne jednak ostatnio strasznie się puszą. chciałam je sporo obciąć, ale teraz już wiem co zrobić :D dzięki i zparaszam na factory-of-beauty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczęłam używać kosmetyków z tej serii, zobaczymy ile mi pomogą :D
    Pozdrawiam :D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać różnicę :) Twoje ładne włosy, ale z wcześniej przesuszanymi końcami, po 25 dniach wyglądają na zdrowsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Super poprawiło włosy. Mam nadzieję że na mnie też tak podziała;p Piękne włosy zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  5. czy masz zrobiony na włosach baleyage lub pasemka? ;)

    OdpowiedzUsuń