niedziela, 12 stycznia 2014

Be strong girl!

Hej,
pierwsza stylizacja w tym roku w klasycznym ale oryginalnym stylu!

Uwielbiam połączenie "dużych" butów z rozkloszowanymi spódniczkami.
Ten fason świetnie wyszczupla nogi i cała sylwetkę!
Do dobrze znanych już w blogerskim światku kozaczków dopasowałam moją ulubioną koszulę w kratę, klasyczny płaszcz i ukochaną torebkę. 
Na koniec złota biżuteria. 
Bransoletka z grawerem "be strong girl" to mój ulubiony cytat. 
Case happiness Paris idealnie pasuje do stylizacji, jest super trwały i wiele razy uratował mój telefon!





















Płaszcz, spódnica - Romwe | Koszula - Sheinside | Kozaki, pasek - Choies | Torba - Ralph Lauren | Case - Happiness (Puro) | Bransoletka z grawerem, bransoletka ze znakiem nieskończoności i pierścionki - She Bijou | Czarna bransoletka - By dziubeka | Kolczyki - Mango. 


DenyRosse


23 komentarze:

  1. Może zacznijmy od tego, że Ty sama w sobie piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka mnie zauroczyła :) wspaniałości!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestes przepiekna :)
    ale te buty są obrzydliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już znalazlam ten post z kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie moje komentarze się nie opublikowany , no trudno ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zatwierdzam komentarzy więc musiałaś coś źle kliknąć. :)

      Usuń
    2. Fakt ,mój błąd ;p
      Ale pisałam ze buty są bardzo ciekawe aczkolwiek podobają mi się te w wersji bezowej z dwoma paskami ;)

      Usuń
  6. też zamówiłam sobie tą koszulę z Sheinside<3 jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zestawienie ;) Jednak ja nie odważyłabym się na takie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super <3 Fajne buty, śliczna spódniczka i cudowny case <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny płaszczyk :) Piękne masz te włosy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw,wyglądasz bosko ! :)

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, bardzo Cię lubię i jesteś śliczna :) Ale myślę, że wyglądałabyś i ładniej i naturalniej z jaśniejszym podkładem, pudrem, czy czego Ty tam używasz, że masz odrobinę zbyt ciemną twarz :) P.S. Świetny zestaw! P.S.2 Kozaki i włosy cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja ;) buty dość oryginalne - świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomyliłaś w opisie fason spódnicy,bo rozkloszowana spódnica to taka uszyta z koła,a nie marszczona w pasie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. wydaje mi się, że ktoś wykorzystuje wizerunek Twojej siostry http://www.maxmodels.pl/modelka-irnaisa/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz super włosy :)

    pzdr http://fashionbynovika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń