czwartek, 18 kwietnia 2013

Black & White


Cześć!
Trend na łączenie czerni z bielą bardzo przypadł mi do gustu.
Nie dość, że super wygląda to jest bardzo prosty w noszeniu i łączeniu ze sobą ubrań.
Nie trzeba się głowić nad tym czy dane rzeczy do siebie pasują bo czerń z bielą komponują się doskonale. 

Białe spodnie o długości 7/8 w kant połączyłam z koszulą w pasy, czarnymi sandałkami i dość nietypowo bo z czapką Boy London.
Według mnie super się wkomponowała. : )











 Koszula - www.paste-love.pl / Spodnie - Romwe / Sandałki - Fleq / Czapka - Boy London / Biżuteria - www.paste-love.pl / Kopertówka - Diy.



8 komentarzy:

  1. cudownie!
    Strasznie podobają mi się takie koszule w paski połączone ze złotymi dodatkami:P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny look pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ktoś na fb napisał żebyś zdjęła czapke, ale właśnie według mnie dzięki tej czapce ta stylizacja różni się od pozostałych ! Bardzo Mi się podoba.<3 +obserwuje (o ile wcześniej tego nie zrobiłam) i zapraszam do Mnie. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle świetny zestaw... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko mi się tutaj niesamowicie podoba :D
    sama ostatnio myślałam o tej czapce ale chyba zdecyduję się na czapkę Beyonce 'Beyond' :))

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie podoba mi się Twoja czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz cudownie z resztą jak zawsze;)
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam+dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń