środa, 30 stycznia 2013

Buty,buty,buty...

Cześć!
Sequin shoes to zdecydowanie najlepsza firma obuwnicza z jaką współpracuje. :)
Nie ma się co oszukiwać nie wszystkie fimry, które współpracują z blogerkami traktują nas poważnie. :)
Z sequin nigdy nie miałam problemu, szybka wysyłka, świetny kontakt wszystko w jak najlepszym porządku. Nic, tylko polecić. Sequinshoes.pl

A we wpisie kolejne dwie perełki właśnie od nich. :)



 FACEBOOK



PasteLOVE



Trampek niestety już nie ma ale w linku bardzo podobne - http://www.sequinshoes.pl/356-trampki-hi-tops-cwieki-czarne.html

W moim sklepie przeceny. Zapraszam :)

DennyRose




12 komentarzy:

  1. te buty sa przezajebiste ,lece szukac cos dla siebie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Botki z ćwiekami są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, NIC mi się nie podoba:(

    OdpowiedzUsuń
  4. tak śliczne mają buty:) muszę troszkę zaoszczędzić w końcu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam do sprzedania trampki z Sequin rozm 38. Dokładnie te same co Przedstawia Denny. Źle kliknęłam a chciałam 39. Nie lubie bawić sie z odsyłaniem wymianami itp. Jeżeli ktoś jest zainteresowany zakupem piszcie na zkasiaa@o2.pl chętnie sprzedam. Nowe w foliach jak na zdjęciach. przyszły do mnie wczoraj. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie przypadł mi ten styl do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  7. I have too the zara shoes! they are so beatiful!

    OdpowiedzUsuń
  8. te botki jak z zary maja normalną rozmiarówkę? bo patrze wymiary to mi wychodzi ze powinnam wziac 37 jak zawsze nosze 39 i już nie wiem jak to jest;/

    OdpowiedzUsuń