środa, 4 kwietnia 2012

Outfit.

Hej!
Z racji tego, że mieszkam na południu Polski, w mieście zwanym "Polskim biegunem ciepła", temperatura
przekroczyła 20 stopni a słoneczko grzało cały dzień. Jest tak ciepło, że do teraz w pokoju mam otwarty balkon. :)
Zawsze to jakaś namiastka lata, które w tym roku ma być niesamowicie upalne. Ach czekam na nie z utęsknieniem. :)
Dzisiejszy outfit bardzo letni, w zwiewnej, asymetrycznej spódnicy. :)



















Koszula - Zara
Spódnica - Monashe.pl
Koturny - Sequinshoes.pl
Torba - Vj-style.com
Pasek - Romwe.com
Bransoletki - H&M, Chicwish.comNirbana.pl

Zapraszam was na mój drugi blog - Dennyrose.pinger.pl

Fb - Klik

DennyRose.

21 komentarzy:

  1. Chudzina! Świetna koszula :D

    www.magodzianka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna spódnica:))
    wyglądasz niesamowicie:))
    rewelacyjny kolorek :P


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna spódnica! :))

    www.themartynar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko fajnie szkoda tylko, że zazwyczaj pokazujesz outfity, w których nie wychodzisz "do ludzi" tylko pozujesz w nich do zdjęć. Dziwne. Pozdrawiam. Natalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy : I tu się mylisz. :) @ ostatnie outfity były w lesie i w parku, chyba jakoś musiałam tam dotrzeć i wyjść do ludzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie tam stoi auto? :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy : Najnowsze z najnowszych. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. a co auto ma wspólnego ze stylizacją? Kochana piękna spódnica, no po prostu idealna ;) aaa i jakbyś mogła usunąć dodatkową weryfikację przy dodawaniu komentarzy, bo jest to dość uporczywe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko bardzo mi się podoba, może jedynie do paska mam pewne wątpliwości :D cudowna spódnica, ja mam asymetryczną czarną, ale zastanawiam się też nad kobaltową :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko super pięknie, jedynie co mi się nie podoba to Twoje brwi są takie nienaturalne dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna spódnica !:D kolorek ma piękny !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiecka, buty, pasek!!!! no wszystko WYMIATAAA:))))

    SUPER wyglądasz kochana- OBSERWUJE
    Zapraszam do siebie może też ci się spodoba:)
    Kisss:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sandra!! Nogi to Ty masz niesamowite!! Sliczna spodnica i koturny.
    caluskiiii :****

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna spódnica, ma świetny fason i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. licze na ourtfit w tych koturnach tylko ze nude :D nie umiem podjac decyzji ktory kolor wybrac!

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko wyglada mega, ale pasek i kieca miazga <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna spódniczka, buciki przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koturny są <3
    A spódnica jest rewelacyjna naprawdę, pasuje do Twojej figury. Sama chciałabym taką z przodu krótszą, z tyłu dłuższą:)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudna spódnica <3
    cały zestaw mi się podoba, wszystko do siebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. prosze, daj outfit w tych koturnach nude! :)

    OdpowiedzUsuń