niedziela, 16 października 2011

Jesienny outfit.

Hej,
w dzisiejszym outficie chciałam pokazać wam mój nowy, świetnie skrojony płaszczyk z H&M, szukałam takiego bardzo długo a ten wpadł mi w ręcę całkiem przypadkowo.
Połączyłam go z nowymi, zamszowymi koturnami "zip" od Stylowebutki.pl, panterkową spódnicą i szarym sweterkiem. :)
Do tego moja zdecydowanie najlepsza torba od vj-style.com.
Mam nadzieje, że się wam spodoba. :)

(Fotki robiłam samowyzwalaczem także nie grzeszą jakością ale chyba lepsze to niż nic.)

















Płaszczyk - H&M
Sweterek i bransoletka - KappAhl
Spódniczka - H&M
Torebka - www.Vj-style.com
Pierścionek (Fake Ysl) - www.romwe.com
Naszyjnik -Six

Zapraszam was również, na mojego drugiego bloga - dennyrose.pinger.pl :)

Miłego wieczoru,
DennyRose.

19 komentarzy:

  1. absolutnie wszystko mi się podoba;) pantera górą;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tam bez przesady, samowyzwalacz też dobry a Ty wyglądasz perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz obłędnie!!a napisz mi kochana,czy te buty sa wygodne??bo zamierzam sobie kupic takie czerwone i się troche obawiam czy dam rade w nich chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy : Pewnie, są wygodne, koturna nie jest za wysoka, idealna na codzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. co studiowałaś albo studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja tylko ten płaszczyk mnie nie przekonuje,bez płaszcza nastepne zdjęcia REWELACJA!!!!
    Pozdrawiamy
    Three Wishes

    www.threexwishes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz obłednie! A do spódnicy wzdycham już 2 dzień:P :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy : Nie studiuje, pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. eh,.... cudnie wyglądasz, zazdraszczam Ci trochę:) a nawet bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście świetny ten płaszczyk! :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiedz mi, jak zrobić ten fajny gadżet który masz pod tytułem bloga ten ze stroną główną,facebookiem,you tube'm i innymi odnośnikami.
    Pozdrawiamy
    Three Wishes

    www.threexwishes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zafascynowałaś mnie swoją działalnością na 'pingerze'. Jesteś przepiękną kobietą na dodatek z ogromnym talentem łączenia ze sobą ubrań, dodatków... Bardzo często pokazujesz jak łatwo i tanio można wyglądać bardzo przyzwoicie. JESTEŚ ŚWIETNA! zapraszam na swojego bloga, mam nadzieję, że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne outfity :)
    obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Three Wishes : Szczerze to już nie pamiętam jak go zrobiłam. Wyszukałam chyba w pomocy blogspota albo na googlach. :P

    OdpowiedzUsuń